4 Temmuz 2015 Cumartesi

Eskişehir İnşaat Firmaları: Aydoğanlar İnşaat Aylounge Tanıtım Filmi


Eskişehir inşaat firmaları dijital tanıtım etkinliklerine verdiği değer ile rakiplerinden ayrılıyor. Eskişehir'in kent merkezinde Aydoğanlar İnşaat imzası taşıyan yeni nesil yaşam alanı Aylounge, Sıradışı Digital tarafından hazırlanan animasyon filminde yatırımcılarına ayrıntılı tanıtım olanağı sağlıyor.

3ds-max tekniği ile canlandırılan yapının her bir ayrıntısı gerçeğiyle birebir örtüşüyor. Proje bitiminde ortaya çıkacak sonucu görmek adına büyük kolaylık sağlayan 3d mimari görselleştirme tekniği ile Aylounge projesi şimdiden yapı sektörünü heyecanlandırmaya başlamıştır.

Tanıtım filminde ferah yaşam alanlarına, konforlu mimarisine, sosyal imkanlarına yer verilen Aylounge, gerçeğe yakın çizimleri ile Eskişehir inşaat firmaları müşteri beklentilerini önceden yorumlamaktadır. Aylounge'da kurulacak olan elit yaşamın özetini sunan 3d animasyon tanıtım filmi, projenin daire seçeneklerini ve dekoratif özelliklerini de barındırıyor.

Bu heyecan uyandıran projenin büyüsüne kapılmak için, tanıtım filmini izleyebilirsiniz. Detaylı bilgi ve ön talep için projenin web sitesine buradan erişebilirsiniz.

www.aylounge.com






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder